bluewingfires

Alla inlägg den 20 januari 2010

Av Tina - 20 januari 2010 12:21


hejsvejs,,ledig idag,,,städa och faktiskt lite träning på schemat   Nu har jag precis mailat runt till alla Blåwingar om årets kennel träff så kolla era inkorgar & spamkorg. Mass mail brukar lägga sig tillrätta där och inte nå fram  

Men ni som läser det här vet ju om det nu.

Förra året var vi runt 35 -40 personer så det blir lite att pyssla med för att alla skall få passande boende i Tiveden..Skulle snart behöva en komitee´som sköter detta, det börjar bli mycket för min virriga hjärna     

Det skall som vanligt bli sååå kul. Vi längtar alltid tills nästa år då vi åker hem från lägren,,,Hoppas ni gör det samma   I år har vi ju småttingarna från Joy Of baking kullen med som hälsas varmt välkomna! Hoppas så många som möjligt kan komma med!


Efter en tuff arbetshelg fre-tisd så vill jag just nu blåsa ut min hjärna och byta till en fräsch. Det kunde gå till ungefär som på den här bilden, midsommar 2008...En session av femkampen, "segråtta stafett",,se bara, min lilla hjärna flög ut,,,Snygg va´ ?  brunett var jag visst då också   


 


Vi ses och hörs   


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Uppfödning i liten skala med inriktning på arbetande Aussies

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards