bluewingfires

Alla inlägg den 19 oktober 2010

Av Tina - 19 oktober 2010 09:38


Hipp hipp hurra för Håkan som blev 45 i fredags,,presenter bestod av hurtbulleaccesoarer...Han har blivit en riktig frisk sportare sen juli månad.

Nu går jag här och bara inväntar mitt eget sug efter jogging   Har tyvärr aldrig haft ett sug efter löpning,,min syrra är lika galen som Håkan håller på att bli..Jag vill hellre i så fall agera i sporter som innebandy eller annan lagsport där jag inte tänker på vad trött jag blir utan då går tankarna bara på att komma åt boll och mål   ..Jag märker inte förrän jag inte får luft vad jobbigt det var   Håkan  e verkligen skitduktig, det e ju viktigt att röra på sig! Nyttigt i vår ålder.....Det vara handskar, mössa, joggingväst, vindjacka, massa jogging strumpor, midjebälte m flaskor, jogging vikter ojojoj..bara frisksport o han blev så glad:-) Här provar han några av sin nya outfit..


  


 


Dagen efter,,jaa vi var verkligen dagen efter, åtminstone Håkan,,Vi kanske var trötta blandat med alkohol och god mat och gäster som gjorde det...inte baaara blandningen ;-)

Vi 13 tiden dagen efter, lördag alltså, var vi ganska fit for fight igen,,vi fick gedigert besök och blev såå glada. Anna med Sillen, Gniztas brorsa och hans matte kom över några timmar. Vi åt fikade och lät även hundsläkten rasa i vild lek denna helg.. De skulle vidare till Örebro för att träffa ännu en syster till Gnizta. Madde och hennes matte Isabella. Där skulle de träna lydnad och spår mm till söndag..Kul att syskonen träffas, tränar och byter erfarenheter   Här är bilder från lördag ..med Mor Lizzie, dotter Gnizta och sonen Sillen..


                


Tack för att ni kom Anna & Silver Bullet, Sillen, silver, Sillidill, Sprallbrallan mm mm, jaa kärt barn har många namn..


     


Fiiina Sillen   


Tjingeling!





Presentation


Uppfödning i liten skala med inriktning på arbetande Aussies

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards